Półfinał Eurowizji popularniejszy od finału
Sobotni finał Eurowizji oglądało 3,7 mln widzów (udział stacji TVP 1 wyniósł w tym czasie 31,7%), czyli o 0,6 mln widzów więcej, niż w zeszłym roku.
Zwycięzcami tegorocznego konkursu zostali reprezentanci Finlandii – zespół Lordi.
Jednak półfinały Eurowizji (transmisja z 18 maja 2006 roku) cieszyły się większą popularnością niż same finały, gdyż oglądało je 5,4 mln widzów, czyli o 0,4 mln widzów więcej niż w zeszłym roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Finał i półfinał Eurowizji przyciągnęły przed telewizory głównie kobiety (58,3%), a także widzów w wieku 25-29 lat oraz powyżej 35 roku życia. Większość z nich pochodzi ze wsi i małych miasteczek, z przewagą wykształcenia średniego.
Źródło: AGB Nielsen Media Research, grupa docelowa: wszyscy powyżej 4 roku życia
Dołącz do dyskusji: Półfinał Eurowizji popularniejszy od finału