Polacy w 2010 spędzili więcej czasu przed telewizorem
Polacy w 2010 roku poświęcili w ciągu doby średnio cztery godziny i pięć minut na oglądanie telewizji. To o blisko pięć minut dłużej niż przed rokiem.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dokładny czas konsumpcji treści telewizyjnych wyniósł 4 godziny, 5 minut i osiem sekund wobec 4 godzin i 15 sekund przed rokiem.
Średni dobowy czas spędzony przed telewizorem
rok | ATV |
2009 | 04:00:15 |
2010 | 04:05:08 |
Najwięcej widzów śledziło w 2010 r. "Jedynkę" – średnio 1,18 mln. Na drugiej pozycji znalazła się TVN ze średnią oglądalnością na poziomie 930 tys. widzów. Najpopularniejszym kanałem tematycznym ze średnią 301 tys. widzów była TVP Info.
stacja | (r) AMR | SHR % |
TVP1 | 1184150 | 19,35% |
TVN | 930932 | 15,21% |
TVP2 | 886893 | 14,49% |
Polsat | 847109 | 13,84% |
TVP INFO | 301223 | 4,92% |
TVN24 | 210856 | 3,45% |
TV4 | 130870 | 2,14% |
TVN7 [RTL7] | 99519 | 1,63% |
PULS [TV Puls] | 92226 | 1,51% |
Disney Channel | 70968 | 1,16% |
Disney XD | 57192 | 0,93% |
Cartoon Network | 54527 | 0,89% |
Polsat2 | 54013 | 0,88% |
AXN | 46241 | 0,76% |
MiniMini | 43924 | 0,72% |
Discovery | 41463 | 0,68% |
TVPolonia | 39434 | 0,64% |
VIVA Polska | 38980 | 0,64% |
Polsat News | 38058 | 0,62% |
Kino Polska | 34316 | 0,56% |
Najwięcej z reklam – według cennikowych wpływów zarobiła stacja TVN. Drugi okazał się Polsat (dane nie uwzględniają udzielanych przez stację rabatów).
stacja | 2010 - cennikowe wpływy w zł |
TVN | 3068036065 |
Polsat | 2909060625 |
TVP1 | 2270757970 |
TVP2 | 1530907015 |
VIVA Polska | 609028090 |
PULS [TV Puls] | 569242590 |
AXN | 447666345 |
4fun.tv | 326860200 |
TVN24 | 315746724 |
Discovery | 280918000 |
Dołącz do dyskusji: Polacy w 2010 spędzili więcej czasu przed telewizorem
http://audiorec.co.uk/main.html