Polacy nie lubią reklam na ulicach
Dla Polaków ważne jest, aby ich miejscowość ładnie wyglądała. W większości jesteśmy zdania, że reklamy na ulicach bardziej zaśmiecają niż upiększają krajobraz - wynika z badania TNS Polska.
Badanie wykazało, że Polacy cenią przestrzeń publiczną.
Dla 92 proc. respondentów ważne jest, aby ich miejscowość ładnie wyglądała (92%).
Tylko 8 proc. nie przywiązuje do tego uwagi.
Ponadto dwóch na trzech Polaków jest zdania, że reklamy na ulicach, w ich obecnym kształcie, bardziej zaśmiecają, niż upiększają krajobraz.
Przypomnijmy, że na koniec czerwca br. do 20 czołowych firm outdoorowych należało łącznie 91,6 tys. nośników reklamy zewnętrznej (zobacz szczegóły).
Badanie "Reklama w przestrzeni publicznej" zostało przeprowadzone przez TNS Polska w czerwcu 2013 r. metodą CAPI na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie 1000 Polaków w wieku co najmniej 15 lat.
Dołącz do dyskusji: Polacy nie lubią reklam na ulicach
a do Pana Leszcze......., jeżeli usuniemy wszystkie "gówniane" reklamy, to będzie jeszcze biedniej, gdyż godpodarka dostanie takiego spowolnienia, że aż strach pomyśleć !