SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polacy 50+ coraz liczniejsi i aktywniejsi

Kurczy się ulubiona przez marketerów grupa wiekowa konsumentów 15-40 lat, za to konsumenci w wieku 50+ są obecnie zdrowsi, zamożniejsi, bardziej aktywni i duchowo młodsi niż pokolenie ich rodziców - wynika z badania 4prm.

Polacy w wieku ponad 50 lat są w większości aktywni zawodowe, o dobrej kondycji fizycznej i mają konto w banku. Sami czują się o wiele młodsi niż świadczy ich wiek metrykalny.  52 proc. respondentów z tej grupy deklaruje, że odczuwa chęć korzystania z życia.

Z infografiki ilustrującej badanie wynika, iż grupa 50+ jest nie tylko liczna, ale i mocno zróżnicowana - zarówno pod względem demografii (w szczególności wieku), jak też stylu życia, aspiracji, zdrowia, stosunku do własnego wieku, a także dochodu i stylu konsumpcji. Segmentacja psychograficzna doprowadziła do wyłonienia 6 różnych typów.

Badanie zostało przeprowadzone przez firmę 4prm w listopadzie 2013 roku na reprezentatywnej grupie 600 Polaków w wieku powyżej 50. roku życia.

Dołącz do dyskusji: Polacy 50+ coraz liczniejsi i aktywniejsi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl