„Pokaż dekolt, zderzaki, wałek i jaja!” w nowej odsłonie kampanii „Twój outdoor”
Billboardy z hasłami „Pokaż dekolt!”, „Pokaż jaja!”, „Pokaż wałek!” i „Pokaż zderzaki!”, które na początku stycznia pojawiły się w kilku polskich miastach, to kolejna odsłona kampanii „Twój outdoor” promującej reklamę zewnętrzną - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
Reklamy, na których znajdują się jedynie hasła „Pokaż dekolt!”, „Pokaż wałek!”, „Pokaż zderzaki! i „Pokaż jaja!”, widoczne są na nośnikach firm Cityboard Media i Jet Line w największych miastach, m.in. Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach i Poznaniu. Oprócz prowokujących napisów plakaty mają jednolite tła kolorystyczne. Wszystko po to, by przyciągnąć uwagę odbiorców.
To na razie teaserowy etap akcji. Właściwy przekaz pojawi się na nośnikach w połowie stycznia. Będzie podkreślać, że reklamy w przestrzeni publicznej są zauważalne i skuteczne.
Obecne plakaty to nowa odsłona akcji „Twój outdoor” organizowanej przez największych operatorów nośników outdoorowych, której celem jest prezentowanie zalet reklamy zewnętrznej. Pierwszy etap działań, prowadzony pod hasłem „Pokaż się!”, ruszył pod koniec 2011 roku (przeczytaj więcej i zobacz te reklamy).
Kreację nowej odsłony kampanii przygotowała agencja Pompidou.
Dołącz do dyskusji: „Pokaż dekolt, zderzaki, wałek i jaja!” w nowej odsłonie kampanii „Twój outdoor”
kto zatwierdza te brednie bezmozgie ?
Ktoś próbuje ten myk kopiować, ale w buraczany sposób.