Pogoń za wewnętrznym dzieckiem w reklamie Harleya-Davidsona (wideo)
Ucieczka ze świata białych kołnierzyków, szalona podróż donikąd i pogoń za dziecięcymi marzeniami - to fabuła nowego spotu reklamującego markę Harley-Davidson, w którym motocykl widać jedynie kilka sekund.
Bohaterów trwającego dwie i pół minuty spotu jest dwóch: dobrze sytuowany mężczyzna pracujący ponad siły w zbudowanym ze szkła i stali biurowcu oraz kilkuletni chłopiec.
Kamera śledzi mężczyznę, gdy ten postanawia rzucić swoje dotychczasowe życie i wyrusza w podróż, która pozornie prowadzi donikąd. W rzeczywistości jednak jest pogonią za wewnętrznym dzieckiem, które drzemie w każdym z nas. Mężczyźnie w spocie przypomina o tym chłopiec w czerni pojawiający się w kilku kadrach filmu.
Główny bohater dociera w końcu na wybrzeże oceanu, tam pali swój kiedyś kosztowny, a teraz poszarpany garnitur, i w końcu spotyka się z widzianym w wizjach chłopcem. Odnajduje swoje wewnętrzne dziecko.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Spot jest reklamą marki Harley-Davidson, choć na ekranie motocykl pojawia się jedynie na kilka sekund. Zrobiony z polotem i talentem film został doceniony podczas tegorocznego festiwalu Cannes Lions, gdzie jego reżyser Andreas Bruns zdobył nagrodę dla najlepszego młodego twórcy filmowego.
- Bohater tego filmu jest taki jak ja - przyznaje Bruns serwisowi Adweek. - Ja też nie widziałem sensu w swoim życiu i wyruszyłem w długą podróż po Hiszpanii. Tam odnalazłem odpowiedzi na najważniejsze pytania i spokój.
Przygotowaniem spotu zajęły się Akademia Filmowa Baden-Württemberg i agencja Tempomedia.
Dołącz do dyskusji: Pogoń za wewnętrznym dzieckiem w reklamie Harleya-Davidsona (wideo)