SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interia z najpopularniejszym serwisem o pogodzie, mocno w dół Accuweather i Dzis.net, w górę serwis WP (TOP 10)

Wśród serwisów o pogodzie zdecydowanym liderem jest sekcja pogodowa Interii przez analogicznym działem TVN24.pl i Accuweather.com. Ta ostatnia witryna rok do roku zanotowała duży spadek odwiedzalności, podobnie jak Dzis.net i Blitzortung.org. Natomiast mocno w górę poszły wyniki działu pogodowego WP.pl.

Sekcję Interii o pogodzie w czerwcu br. odwiedziło 5,99 mln internautów, co dało 22 proc. zasięgu. Użytkownicy wykonali na stronie 69,46 mln odsłon, każdy przeciętnie 11,6 - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Witryna jest zdecydowanym liderem pod względem liczby odwiedzających. Zajmujący drugie miejsce dział pogodowy TVN24.pl zanotował 2,83 mln użytkowników i 17,54 mln odsłon, a przeglądarkowa wersja Accuweather.com - 2,81 mln użytkowników i 46,82 mln odsłon.

Natomiast na Meteo.pl 1,31 mln internautów wykonało 74,09 mln odsłon (każdy średnio 56,5), a na Pogodynka.pl (obecnie działająca już pod adresem meteo.imgw.pl) 734,4 tys. użytkowników wygenerowało 27,11 mln odsłon (średnio po 36,9 odsłon na odwiedzającego).

Oprócz Interii i TVN24.pl w zestawieniu są jeszcze dwa portale horyzontalne z działami o pogodzie. Na Onecie taka sekcja miała 1,89 mln użytkowników i 15,17 mln odsłon, a na WP.pl - 1,74 mln odwiedzających i 6,84 mln odsłon.

Twojapogoda.pl (należąca do Cyfrowego Polsatu) zanotowała 1,81 mln użytkowników i 21,16 mln odsłon. Zestawienie zamykają Dzis.pl (630,3 tys. odwiedzających i 8,5 mln odsłon) i Blitzortung.org (519,3 tys. użytkowników i 5,45 mln odsłon).

W czerwcu br. dziesięć najpopularniejszych serwisów pogodowych miało łącznie 20,27 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 291,61 mln odsłon. Rok wcześniej zanotowały 23,54 mln internautów i 423,44 mln odsłon, tym samym rok do roku straciły 3,27 mln użytkowników (13,9 proc.) i 131,82 mln odsłon (31,1 proc.).

Dział pogodowy Interii osiągnął wzrost o 345,1 tys. użytkowników (6,1 proc.) i 4,27 mln odsłon (6,5 proc.). Jeszcze więcej zyskała analogiczna sekcja WP.pl - liczba jej użytkowników zwiększyła się ponad czterokrotnie (z 399 tys. do 1,74 mln), a liczba odsłon o 164,2 proc. (z 2,59 do 6,84 mln). Natomiast w serwisie pogodowym Onetu przybyło 219 tys. internautów (13,1 proc.) i 1,27 mln odsłon (9,1 proc.).

Za to analogiczna sekcja TVN24.pl straciła 572,2 tys. użytkowników (16,8 proc.) i 6,65 mln odsłon (27,5 proc.). Jeszcze większy spadek zanotowało Accuweather.com - o 3,09 mln (52,4 proc.) i 79,57 mln odsłon (63,2 proc.).

Procentowo mocno zmalała też odwiedzalność kilku innych witryn. Na Dzis.net ubyło 644,4 tys. internautów (50,5 proc.) i 43,01 mln odsłon (83,5 proc.), na Meteo.pl - 328,5 tys. użytkowników (20 proc.) i 3,39 mln odsłon (4,4 proc.), a na Blitzortung.org - 209,7 tys. internautów (28,8 proc.) i 8,05 mln odsłon (59,6 proc.).

Twojapogoda.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 59,3 tys. (3,4 proc.) straciła 6,23 mln odsłon (22,7 proc.), a Pogodynka.pl zanotowała spadek liczby użytkowników o 387,9 tys. (34,6 proc.) i wzrost liczby odsłon o 5,29 mln (24,4 proc.).

Dołącz do dyskusji: Interia z najpopularniejszym serwisem o pogodzie, mocno w dół Accuweather i Dzis.net, w górę serwis WP (TOP 10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
styk
Dziwne bo interia bierze prognoze od Accuweather. A Accuweather i tym samym interia maja od kilku lat bardzo slaba sprawdzalnosc prognozy i dlatego juz kilka lat temu przezucilem sie na windy.com.
odpowiedź
User
drzewo
Na Interii ludzie nabijali się z ich pogody, więc pod stałym serwisem pogodowym wyłączyli komentarze. Przy okazjonalnych komunikatach można komentować tą lipe, więc może temu popularne.
odpowiedź