SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Podwojony nakład pierwszego wydania 'Business Traveller Poland'

Wydawnictwo G+J Polska zdecydowało się na dodrukowanie 10 tys. egz.pierwszego wydania pisma "Business Traveller Poland", które ukazałosię 29 września br. Tym samym na rynek trafi nie 10 tys., ale 20tys. egz. numeru.

- Decyzja ta spowodowana jest wzrostem zainteresowaniadystrybutorów magazynu - informuje Magdalena Swoboda-Młynarczyk,specjalista PR w G+J Polska.

Pismo "Business Traveller Poland" adresowane jest dobiznesmenów, menedżerów i dyrektorów odpowiedzialnych zakonferencje i wyjazdy integracyjne. Tematyka magazynu skupia sięm.in. wokół informacji i porad na temat wyboru linii lotniczych,hoteli, wypożyczalni samochodów, programów lojalnościowych orazorganizacji konferencji i wyjazdów motywacyjnych dla firm.

Dystrybucja tytułu odbywa się poprzez prenumeratę korporacyjną iindywidualną. Magazyn jest dostępny także na pokładach wybranychlinii lotniczych, w salonach Business Class na lotniskach , oraz wwybranych hotelach, kioskach i salonach prasowych.

Wydawcą "Business Traveller Poland" jest spółka R&S Media,zaś wydawnictwu G+J Polska zostały powierzone druk, sprzedaż reklamoraz działania sponsoringowe.

Dołącz do dyskusji: Podwojony nakład pierwszego wydania 'Business Traveller Poland'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl