Podwojony nakład pierwszego wydania 'Business Traveller Poland'
Wydawnictwo G+J Polska zdecydowało się na dodrukowanie 10 tys. egz.pierwszego wydania pisma "Business Traveller Poland", które ukazałosię 29 września br. Tym samym na rynek trafi nie 10 tys., ale 20tys. egz. numeru.
- Decyzja ta spowodowana jest wzrostem zainteresowaniadystrybutorów magazynu - informuje Magdalena Swoboda-Młynarczyk,specjalista PR w G+J Polska.
Pismo "Business Traveller Poland" adresowane jest dobiznesmenów, menedżerów i dyrektorów odpowiedzialnych zakonferencje i wyjazdy integracyjne. Tematyka magazynu skupia sięm.in. wokół informacji i porad na temat wyboru linii lotniczych,hoteli, wypożyczalni samochodów, programów lojalnościowych orazorganizacji konferencji i wyjazdów motywacyjnych dla firm.
Dystrybucja tytułu odbywa się poprzez prenumeratę korporacyjną iindywidualną. Magazyn jest dostępny także na pokładach wybranychlinii lotniczych, w salonach Business Class na lotniskach , oraz wwybranych hotelach, kioskach i salonach prasowych.
Wydawcą "Business Traveller Poland" jest spółka R&S Media,zaś wydawnictwu G+J Polska zostały powierzone druk, sprzedaż reklamoraz działania sponsoringowe.
Dołącz do dyskusji: Podwojony nakład pierwszego wydania 'Business Traveller Poland'