'Podwójne sru' w kampanii Heyah (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamowa oferty podwójnego doładowania w Heyah. W animowanym spocie występują znany z poprzednich reklam marki kot i pies.
Startująca właśnie kampania Heyah reklamuje ofertę 'Podwójne Doładowanie', w której do 12 października osoby uzupełniające konto dwa razy w ciągu pięciu dni za co najmniej 20 zł, drugie doładowanie otrzymują podwójne. Animowany spot wykorzystywany w tej akcji jest kontynuacją znanej z poprzednich reklam marki kreacji pokazującej żartobliwą lekcję angielskiego, którą pies Łinston daje kotu Ryśkowi.
Reklama jest emitowana w stacjach telewizyjnych - zarówno ogólnopolskich, jak i tematycznych. Kampanię przygotował dział marketingu Heyah we współpracy z agencją G7 i domem mediowym Starcom.
Dołącz do dyskusji: 'Podwójne sru' w kampanii Heyah (wideo)