Podsumowanie kursu London School of Public Relations
Zakończyła się pierwsza pod egidą Związku Firm Public Relations edycja uznanego na całym świecie kursu szkoleniowego London School of Public Relations
Zakończyła się pierwsza pod egidą Związku Firm Public Relations edycja uznanego na całym świecie kursu szkoleniowego London School of Public Relations. W uroczystości wręczenia dyplomów polskim absolwentom wziął udział dyrektor LSPR John Dalton.
Związek Firm Public Relations podpisał umowę o prowadzeniu szkoleń LSPR w ub. roku, a pierwsza edycja rozpoczęła się w lutym br. Program jest oparty na sprawdzonych założeniach LSPR, realizowanych z sukcesem w wielu krajach świata. Na zajęciach omawiane są takie tematy jak: definicje, strategia i planowanie działań komunikacyjnych, badania i odbiorcy docelowi, przekazy i kanały informacyjne, kontakty z mediami, umiejętność pisania, tworzenia i prezentowania planów i ofert, tożsamość firmy, relacje z klientami, produkcja poligraficzna, zarządzanie w sytuacji kryzysowej, Internet i nowoczesne technologie, rozważania etyczne i prawne, analiza i ocena mediów.
Kurs "Zintegrowane Podejście do Public Relations" został zatwierdzony przez Krajowy Związek Dziennikarzy (NUJ - National Union of Jurnalists) w Wielkiej Brytanii oraz Stowarzyszenie Konsultantów Public Relations (PRCA - Public Relations Consultants Association).
"Szybki przepływ informacji jest dzisiaj jednym z kluczowych czynników sukcesu, a w tej dziedzinie public relations odgrywa niezwykle istotną rolę - powiedział Ryszard Solski, prezes Zarządu ZFPR. - By sprawnie poruszać się w dobie Internetu i telewizji cyfrowej, adepci tego zawodu muszą opanować wysokie międzynarodowe standardy. Taką możliwość stwarza im organizowane przez nas szkolenie LSPR."
W pierwszym organizowanym pod egidą ZFPR szkoleniu wzięły udział 22 osoby - zarówno pracownicy działów marketingu firm i przedsiębiorstw, jak i osoby prywatne chcące zgłębić tajniki zawodu specjalisty do spraw public relations. Program zajęć był dostosowany do realiów polskich, a wykładowcami byli przede wszystkim szefowie i konsultanci czołowych agencji PR zrzeszonych w Związku Firm Public Relations.
"To, co wyróżnia nasze szkolenia, to ich praktyczny charakter - mówi dyrektor kursu Anita Zdrojewska. - Zajęcia mają charakter warsztatowy i obejmują analizy konkretnych przypadków, na przykład udanych kampanii informacyjnych czy zarządzania sytuacjami kryzysowymi; duży nacisk kładziemy także na rolę "nowych mediów"."
Kurs zakończył się egzaminem pisemnym nadzorowanym przez Komisję Doradczą w Londynie. Wszyscy polscy uczestnicy zdali go z wynikiem pozytywnym.
Na uroczystości wręczenia dyplomów w dniu 26 czerwca dyrektor LSPR John Dalton powiedział: "Bardzo się cieszę, że wszyscy uczestnicy kursu zaliczyli ten trudny egzamin. Obserwuję szybki wzrost zainteresowania zawodem specjalisty public relations w Polsce i jestem przekonany, że nasz dyplom będzie pomocny w zdobyciu przez absolwentów atrakcyjnej pracy."
Dołącz do dyskusji: Podsumowanie kursu London School of Public Relations