Podroze.pl w nowej odsłonie wsparte kampanią
Zaplanuj z nami wakacje – takim hasłem zachęca użytkowników odmieniony serwis Podroze.pl, łączący cechy portalu informacyjnego i społecznościowego.
Treści redakcyjne do serwisu dostarczają podróżnicy i dziennikarze miesięcznika "Podróże". Do współpracy zostali zaproszeni eksperci z różnych dziedzin związanych z turystyką, a także artyści, osoby ze świata kultury i sztuki, biznesmeni i inne osoby, które dzielą się swoją wiedzą na temat podróżowania.
W portalu znajdują się artykuły i informacje o krajach, regionach i miastach (dojazd, ceny, zabytki, bezpieczeństwo, transport, restauracje). Informacje są ilustrowane zdjęciami i filmami podróżniczymi. Serwis zawiera przepisy kulinarne z całego świata oraz informacje o wydarzeniach kulturalnych. Są też osobiste porady znanych osób, które podpowiadają, co ich zdaniem naprawdę warto zobaczyć, dokąd pojechać, gdzie zjeść najlepsze lokalne dania. Dzięki interaktywnej mapie internauci mogą znajdować artykuły o danym regionie, informacje, gdzie się zatrzymać i w jakich wydarzeniach uczestniczyć.
Internauci mogą w serwisie tworzyć własne profile, dzielić się przeżyciami z podróży, poradami, przepisami kulinarnymi, filmami i zdjęciami. Serwis posiada moderowane forum oraz biuro ofert użytkowników. Zawiera newsblog z codziennymi wpisami dziennikarzy "Podróży" na temat nowych kierunków, pomysłów na wyjazdy, wrażeń z podróży. Jest połączony z portalem Facebook i z kanałem RSS, który pozwala na otrzymywanie aktualnych informacji z działów. Co tydzień wysyłany jest newsletter z promocjami, kalendarzem imprez kulturalnych, nowościami na rynku turystycznym.
Prace nad nową wersją serwisu koordynował Philip Niedenthal, redaktor naczelny miesięcznika "Podróże". Redaktorem prowadzącym została Joanna Szyndler. Projekt graficzny opracował Sharif Zawideh, a prace programistyczne wykonał zespół programistów Murator S.A. pod kierownictwem Jarosława Kuleszy.
Podroze.pl w nowym wydaniu wspiera multimedialna kampania zaplanowana w pierwszym tygodniu kwietnia. Promocja obejmuje: telewizję (National Geographic Channel, Nat Geo Wild, Planete, Travel Channel, KuchniaTV, Domo, Sportklub), radio (Eska, Eska Rock, PiN), prasę zewnętrzną ("Chip","Top Gear", "4x4 Auto Świat") i magazyny Muratora oraz internet (Wp.pl, Chip.pl, własne serwisy internetowe).
Serwis będzie również promowany na targach turystycznych odbywających się pod patronatem miesięcznika "Podróże".
Dołącz do dyskusji: Podroze.pl w nowej odsłonie wsparte kampanią