Podravka promuje Warzywko na ogródkach działkowych
Podravka, producent przypraw Warzywko, rozpoczął akcję promocyjną zachęcającą do codziennego spożywania warzyw. Kampania - realizowana przez agencje Crazy Mouse i Walk&Talk - odbywa się na ogródkach działkowych w województwie dolnośląskim.
Podravka we współpracy z zarządami ogródków działkowych przez dwa weekendy zorganizuje pikniki z Przyjacielem Warzyw. Na terenie ogródków działkowych w Kamiennej Górze, Kulowie koło Głogowa, Dzierżoniowie, Polkowicach i Wałbrzychu odbędzie się promocja włączania warzyw do codziennej diety.
W ramach akcji odbędą się konkursy dla dzieci i dorosłych, m.in. rodzinny triatlon, krojenie warzyw na czas oraz wspólne przygotowywanie zupy. Do wygrania będą m.in. produkty marki Warzywko oraz nagrody rzeczowe. Pikniki organizowane przez Podravkę mają przekonać do spożywania warzyw przez cały rok.
Akcję wspiera serwis internetowy przyjacielwarzyw.pl. Za organizację imprez odpowiada agencja Crazy Mouse, a za ich obsługę medialną - agencja Walk&Talk.
Dołącz do dyskusji: Podravka promuje Warzywko na ogródkach działkowych
i "z naprzeciwka", "w okresie czasu", "w przeciągu miesiąca" etc
Co jeszcze pojawi się słowem pisanym???
przykre! czego uczy sie dzienikarzy? bo etyki zawodowej też jak na lekarstwo