Rusza nowy podcast Dominiki Długosz "Spod stolika" na Onet.pl i Newsweek.pl
W czwartek, 4 lutego swoją premierę będzie miał podcast Dominiki Długosz „Spod stolika”, w którym dziennikarka „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) wraz z gośćmi porozmawia o tym, co da się usłyszeć nieoficjalnie, kiedy politycy mogą wyrazić własne zdanie.
Premiera „Spod stolika” odbędzie się o 9.00 w czwartek, 4 lutego na stronie głównej Onetu oraz Newsweek.pl.
Dominika Długosz to dziennikarka polityczna z wieloletnim doświadczeniem sejmowym. W podcaście podzieli się ze słuchaczami informacjami wprost z „dziennikarskiego stolika” w Sejmie, przy którym pojawiają się politycy odpowiadać na pytania przedstawicieli mediów oraz dzielić się politycznymi plotkami.
Prowadząca porozmawia ze swoimi gośćmi o tym, co można ustalić „off the record” od polityków, a nie z partyjnego przekazu dnia.
- To, co politycy mówią poza studiem telewizyjnym jest często ważniejsze niż oficjalne partyjne przekazy. To najlepiej oddaje nastroje w partiach i pokazuje, co szeregowi posłowie myślą o planach swoich liderów. Każdy dziennikarz polityczny codziennie odbiera dziesiątki telefonów, SMS-ów i wiadomości w social mediach, na podstawie których buduje prawdziwy obraz politycznej rzeczywistości. To, co słychać oficjalnie, jest tylko niewielkim jej fragmentem. W nowym podcaście „Spod stolika” chcę naszym słuchaczom opowiedzieć jak bardzo oficjalny partyjny przekaz różni się czasem od tego, co słychać przy dziennikarskim stoliku – komentuje Dominika Długosz, autorka podcastu „Spod stolika”, dziennikarka Newsweek.pl.
Premierowe odcinki „Spod stolika” będą dostępne w każdy czwartek dla subskrybentów Newsweek.pl oraz Mediaklub.pl.
Gościem pierwszego wydania będzie Klaudiusz Slezak, wieloletni dziennikarz sejmowy, obecnie związany z Radiem Nowy Świat.
Podcast „Spod stolika” będzie dostępny dla subskrybentów serwisu Newsweek.pl oraz Mediaklub.pl.
Ringier Axel Springer Polska stawia na podcasty
To już kolejny podcast w ofercie Ringier Axel Springer Polska. W listopadzie pojawiły się programy Jarosława Kuźniara „Męski punkt widzenia” i „Zdrowy sukces” Anny Lewandowskiej oraz podcast magazynu „Forbes Women” Aleksandry Karasińskiej, „Instrukcja obsługi świata” Dariusza Ćwiklaka i Macieja Gajka oraz „Technicznie rzecz biorąc” Macieja Kaweckiego. W styczniu pojawił się podcast Tomasza Lisa.
- Od zeszłego roku intensywnie pracujemy nad wzbogaceniem naszej oferty jakościowych treści o podcasty. Treści audio są świetnym dopełnieniem artykułów i programów wideo. Dzięki nowym programom, takim jak „Świat_pl”, oferta „Newsweeka” dla subskrybentów będzie coraz ciekawsza. Nasi czytelnicy i subskrybenci to zazwyczaj ludzie bardzo zajęci, a podcast daje im możliwość słuchania ciekawych wywiadów czy reportaży wtedy, kiedy mają czas, często na spacerze, w samochodzie, czy przy wykonywaniu innych prac. Podcasty to też świetny sposób na relaks i odpoczynek dla oczu, dla osób które cały dzień spędzają przy ekranie - objaśnia Aleksandra Karasińska, dyrektor programowa treści płatnych Ringier Axel Springer Polska.
W 2019 r. Ringier Axel Springer Polska zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 6,5 proc. do 592,27 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 6,02 do 28,4 mln zł. Zmalały wpływy ze sprzedaży prasy i reklam w niej, a wpływy z reklam internetowych wzrosły o 2 proc. W firmie pracowało 1,4 tys. osób.
Dołącz do dyskusji: Rusza nowy podcast Dominiki Długosz "Spod stolika" na Onet.pl i Newsweek.pl