„Podbij piątek do potęgi” w kampanii Samsunga Galaxy S5 (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca smartfon Samsung Galaxy S5 pod hasłem „Podbij piątek do potęgi”. Akcję, opartą na wirtualnej grze miejskiej i pięciu eventach w największych miastach, przygotowały i realizują Cheil Polska i Starcom.
Kampania „Podbij piątek do potęgi” ma informować konsumentów o różnych cechach Samsunga Galaxy S5. W każdym z pięciu tygodni akcji prezentowane jest inne zagadnienie, np. gra i event w Łodzi skoncentrowane są na designie smartfona, w Sopocie - na odporności na wodę i kurz, a w Krakowie - na aparacie fotograficznego. Akcja obejmie jeszcze Warszawę i Białystok.
W wirtualnej grze, osadzonej w środowisku Google Maps i co tydzień rozgrywającej się w innym mieście, zadaniem uczestnika jest przejście trzech prostych animacji, a następnie odpowiedź na pytanie związane z określoną cechą Samsunga Galaxy S5. Gra jest dostępna w serwisie podbijpiatek.samsung.pl.
Akcję - zaplanowaną do końca maja - wspierają reklamy w internecie, radiu i na outdoorze oraz aktywności w social media. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Cheil Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Podbij piątek do potęgi” w kampanii Samsunga Galaxy S5 (wideo)