Poczta Polska wybiera Mindshare do obsługi mediowej
Mindshare Polska wygrał przetarg na obsługę mediową Poczty Polskiej. Złożył ofertę o wartości 16,26 mln zł.
Mindshare Polska będzie zajmował się dla Poczty Polskiej planowaniem i zakupem wszystkich mediów. Współpraca zacznie się jeszcze w br.
W przetargu Mindshare uzyskał maksymalną liczbę 100 pkt (80 za warunki cenowe, 20 za strategię), składając ofertę z wyceną wynoszącą 16,26 mln zł. Pokonał konsorcja Value Media i Equinox Polska (77,75 pkt, wycena - 16,73 mln zł) oraz Effective Media Solutions, Effective Media i ClickAd (79,1 pkt, 16,45 mln zł). Oferty MEC (wyceniona na 16,77 mln zł), Media Group (17,32 mln zł) i OMD (14,28 mln zł) zostały odrzucone.
Na początku września Poczta Polska ogłosiła, że przetarg na jej obsługę reklamową wygrał holding Cam Media (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska wybiera Mindshare do obsługi mediowej