Poczta Polska reklamuje nowoczesne paczki (wideo)
W telewizji, internecie i BTL-u ruszyła kampania reklamowa Poczty Polskiej. Akcję przygotowały firmy CAM Media, Metro Films i Substance.
Rozpoczęta właśnie kampania Poczty Polskiej reklamuje oferowane przez firmę nowoczesne usługi paczkowe, m.in. śledzenie przesyłek on-line oraz e-przesyłki. Przypomnijmy, że ta ostatnia została niedawno wprowadzona na Allegro (więcej na ten temat). Kampania – podkreślająca zalety tych usług – ma również na celu wzmocnienie nowoczesnego wizerunku Poczty Polskiej.
Akcja – zaplanowana do końca grudnia – obejmuje telewizję (stacje TVP, Polsat, TVN, Discovery i At Media), internet (serwis paczkapocztowa.pl, strony e-commerce, m.in. Allegro.pl, Ceneo.pl, Nokaut.pl) oraz out-of-home (materiały BTL w sieci placówek pocztowych).
Za kreację i działania w internecie odpowiada agencja CAM Media, spoty wyprodukowano w Metro Films, a zakupem czasu antenowego zajęła się firma Substance.
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska reklamuje nowoczesne paczki (wideo)