Poczta Polska pierwszy raz reklamuje ubezpieczenia
Wystartowała właśnie pierwsza kampania reklamowa ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych oferowanych przez Pocztę Polską. Akcję przygotowały agencja CAM Media i dom mediowy Mindshare Polska.
Kampania ubezpieczeń oferowanych przez Pocztę Polską przebiega pod hasłem „Ubezpieczenia Pocztowe. Na Twojej poczcie”. Reklamy podkreślają, że polisy obejmujące ubezpieczenie domu, mieszkania i samochodu, można wykupić w każdej placówce Poczty Polskiej. Informują też, że do 15 kwietnia obowiązuje 15-procentowa zniżka na wszystkie ubezpieczenia majątkowe, a przy opłacaniu polis z kont w Banku Pocztowym można uzyskać jeszcze do 10 proc. zwrotu.
Kreacja kampanii jest oparta na motywie symbolizujących ochronę dłoni złożonych w daszek nad domem i samochodem. Działania są skierowane przede wszystkim do mieszkańców średnich i małych miejscowości.
Akcja - zaplanowana na miesiąc - obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), radio (głównie stacje lokalne), internet (reklamy displayowe, reklamy w sieciach kontekstowych, pozycjonowanie w wyszukiwarkach) oraz same placówki Poczty Polskiej.
Kreację kampanii opracowała agencja CAM Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska pierwszy raz reklamuje ubezpieczenia