Po awansie Anieli Hejnowskiej Łukasz Ostrowski nowym szefem Groupon Polska
Łukasz Ostrowski, dotychczasowy dyrektor ds. marketingu w Ikea Retail Poland został nowym CEO Groupon Polska. Zastąpi na tym stanowisku Anielę Hejnowską, która awansowała w międzynarodowych strukturach firmy i pracuje obecnie w Paryżu.
Informacje o awansie Anieli Hejnowskiej pojawiły się na początku marca. Od 1 stycznia br. zajmuje ona stanowisko international vice president WER, nadzorując działania Groupona we Francji i krajach Beneluksu.
Teraz Groupon Polska poinformował, że opuszczoną przez Hejnowską funkcję CEO obejmie od początku kwietnia br. Łukasz Ostrowski. Od dwóch lat pozostawał on dyrektorem ds. marketingu w Ikea Retail Poland, gdzie odpowiadał za rozwój i wdrażanie strategii marketingowej, prowadzenie zintegrowanej komunikacji, opracowywanie strategicznych analiz finansowych oraz planowanie. Poprzednio przez ponad cztery lata piastował stanowisko dyrektora Vision Express ds. marketingu odpowiedzialnego za rynki w Polsce i Bułgarii. Ostrowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
- Cele, na których chcę się skupić to pozyskanie nowych klientów oraz wykorzystanie ogromnego potencjału, dzięki któremu Groupon może stać się jedną z ulubionych marek wśród naszych konsumentów i partnerów – zapowiada Ostrowski. - W 2016 roku spółka skoncentruje się na dalszym wspomaganiu rozwoju lokalnych biznesów oraz inspirowaniu klientów atrakcyjnymi ofertami usług oraz produktów.
Pod koniec ub.r. Group postanowił wycofać się z rynku skandynawskiego, jednocześnie jednak zwiększył zatrudnienie w Polsce. W grudniu ub.r. polską wersję Groupona odwiedziło 1,9 mln użytkowników (wg Megapanelu PBI/Genius - zobacz pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Po awansie Anieli Hejnowskiej Łukasz Ostrowski nowym szefem Groupon Polska