PMPG wchodzi w marketing sportowy
Platforma Mediowa Point Group SA uruchomiła Departament MarketinguSportowego w spółce Sport24.pl. Ma on realizować działania związanez marketingiem i PR-em sportowym. Dzięki powołaniu jednostki PMPGchce umacniać swoją pozycję na rynku sportu i marketingusportowego.
Usługi oferowane przez DMS sport24.pl obejmują m.in.przygotowanie strategii komunikacyjnych dla klientów, szkolenia zzakresu wizerunku oraz polityki medialnej, działania z zakresumedia relations i public relations,a także promocję miast poprzezsport oraz indywidualne programy zarządzania wizerunkiem młodychsportowców. Dopełnieniem oferty są usługi związane z produkcjątelewizyjną oraz marketingiem interaktywnym.
- Wsparcie Platformy Mediowej Point Group pozawala nam nawykorzystanie szerokiej gamy narzędzi, którymi nie dysponująagencje marketingowe, PR-owe czy sponsoringowe - tłumaczy ArturRacicki, prezes spółki Sport24.pl - Własne media, agencja ATL iBTL, działy specjalizujące się w marketingu mobilnym, eventach orazinżynierii marki - dzięki takiemu wsparciu jesteśmy w staniekompleksowo zarządzać projektami. Współpracujemy z wielomagwiazdami sportu, pracowaliśmy dla mediów, klubów i organizacjisportowych, dlatego nasza wiedza i doświadczenie jest unikalne -dodaje.
Pracownicy DMS Sport24.pl realizowali projekty dla wielupodmiotów związanych ze sportem. Najważniejsze z nich to ZagłębieLubin, NASN, Polska Liga Futbolu Amerykańskiego, Górnik Zabrze czyNavia Boats. Kluczowi pracownicy współpracują także znajważniejszymi mediami sportowo-biznesowymi na rynku - QualitySport oraz Machiną Sport&Style. Ostatnio nawiązali ścisłąwspółpracę z Akademickim Związkiem Sportowym.
DMS stawia sobie ambitne cele. Jednym z nich jest wykreowaniecyklicznego eventu o zasięgu ogólnopolskim. - Strategia DMSSport24.pl doskonale wpisuje się w strategię całej PlatformyMediowej - mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG SA - Naszym celemjest kreowanie wydarzeń o dużym zasięgu, dedykowanych do grupodbiorców naszych produktów i usług. W naszym portfolio są takiewydarzenia jak "Studencki Produkt Roku" adresowany do studentów,czy gala skupiająca środowisko filmowe - "Złote Kaczki". Terazczas na sport! - podsumowuje Lisiecki.
Dołącz do dyskusji: PMPG wchodzi w marketing sportowy