SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PMPG promuje swoje serwisy w konkursach dla internautów

Platforma Mediowa Point Group rozpoczyna skierowane do internautówkonkursy promujące serwisy Sport24.pl, Kulisy.pl i Korba.pl.Sponsorom nagród firma oferuje w zamian niestandardowe formyreklamy w tych witrynach.

W serwisach Sport24.pl i Kulisy.pl startuje konkurs, w którymmożna wygrać MacBooka lub iPoda, natomiast na tych dwóch stronachoraz witrynie Korba.pl rozpoczyna się gra o wycieczki i voucherylotnicze. Ta druga akcja wspierana jest layoutami w czasopismach"Machina", "Film" i "?dlaczego". W ten sposób Platforma MediowaPoint Group prowadzi zaplanowaną do 4 października promocję swoichserwisów internetowych.

Firma współpracuje ze sponsorami tych konkursów: agencją PPPMarketing i biurem podróży Destineo w ten sposób, że w zamian zaufundowanie nagród oferuje im niestandardowe formy reklamy wpromowanych portalach, takie jak brandy na boksach, awatarach i wnewsach oraz ikonki w profilach użytkowników. - Taka formułapromocji serwisów PMPG oraz partnerów tej akcji pozwala nam naczerpanie korzyści z efektu synergii:, zachęcając internautów doudziału w konkursach, dzięki niestandardowym formom reklamypromujemy jednocześnie wspólpracujące z nami firmy - uzasadniaArtur Racicki, dyrektor ds. rozwoju serwisów internetowychPlatformy Mediowej Point Group.

  • Więcej informacji:
  • PMPG

Dołącz do dyskusji: PMPG promuje swoje serwisy w konkursach dla internautów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl