SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PMPG Polskie Media ze wzrostem przychodów i większym zyskiem

Spółka PMPG Polskie Media w I kwartale br. zanotowała o jedną piątą wyższe przychody niż rok wcześniej. Miała też duży zysk netto na poziomie 1,3 mln zł.

Przychody PMPG Polskie Media w okresie od stycznia do marca br. wyniosły 14,707 mln zł i były o 18 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ub.r.

- Wyższe przychody to przede wszystkim efekt wizerunkowej zmiany w tygodniku „Wprost”, który ma obecnie znacznie bardziej ekspercki charakter i przestał być kojarzony z kontrowersyjnymi materiałami. W ten sposób tytuł odzyskał zaufanie reklamodawców. Wzrost przychodów zanotował również tygodnik „Do Rzeczy” - podano w komunikacie.

Grupa odnotowała skonsolidowany zysk brutto na poziomie 2,52 mln zł wobec 75 tys. zł przed rokiem. Zysk netto wyniósł 1,322 mln zł podczas gdy rok wcześniej wynosił zaledwie 2 tys. zł.

Grupa PMPG Polskie Media podaje, że w I kwartale br. skoncentrowała swoje działania na odbudowie stabilnych podstaw finansowych spółki na poziomach z roku 2014 oraz przygotowaniu projektów kluczowych z punktu widzenia strategii rozwoju całej grupy. Do takich należy m.in. transformacja cyfrowa obu głównych tytułów oraz inwestycja w biznesowy kanał telewizji internetowej Inwestorzy.tv.

Jednocześnie wydawca pracuje nad projektem „Machina” w Stanach Zjednoczonych. Ma on obejmować działalność wytwórni muzycznej wprowadzającej na amerykański rynek artystów z Europy oraz portal machina.com.

- Ogromne procentowe wzrosty - zarówno na poziomie wyników firmy, jak i odzwierciedlone w kursie akcji - dają powody do zadowolenia. Przywracają spółce zdrowe fundamenty i perspektywę rozwoju z początku roku 2014. Paradoksalnie pokazują również, jak ogromny był dla spółki koszt afery taśmowej. Dzisiaj możemy się zająć przyszłością spółki, jej strategią i rozwojem. Nasza perspektywa jest pozytywna. Także  dzięki coraz większej świadomości konsumenckiej i wzrostowi patriotyzmu gospodarczego. Mamy nadzieję wpisywać się w strategię „dobre i polskie” - komentuje wyniki spółki Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media.

Spółka PMPG Polskie Media jest właścicielem tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, miesięcznika „Historia Do Rzeczy” oraz serwisów internetowych.

Dołącz do dyskusji: PMPG Polskie Media ze wzrostem przychodów i większym zyskiem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
soleil
"dobra zmiana"...tak trzymac i wytrzymac!
odpowiedź