Zimowy rap promuje 200 GB w Plush na kartę
Trwa kampania reklamowa oferty Plush na kartę (świadczonej przez Polkomtel należący do grupy Cyfrowy Polsat) wspierająca promocję, w której użytkownicy mogą dostać 200 GB pakietu internetowego.
Kampania podkreśla, że użytkownik Plush na kartę otrzyma 200 GB pakietu internetowego, jeśli wyśle na numer 80600 SMS-a o treści ZGODA (tym samym wyrażając zgodę na otrzymywanie treści marketingowych). Z pakietu można korzystać przez 30 dni.
Z kolei użytkownicy, którzy nie chcą wyrażać zgód marketingowych, mogą aktywować pakiet 100 GB na 30 dni - wysyłając SMS-a pod numer 80600 o treści 100GB.
Spot z kampanii jest utrzymana w stylistycei teledysków hip-hopowych. Poprzednia kampania ofert Plush, emitowana w okresie bożonarodzeniowym, nawiązywała do kultowej komedii „Kevin sam w domu”.
Działania reklamujące Plusha obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za obsługę reklamową marki odpowiadają agencja Freundschaft (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).
W trzecim kwartale ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, od września działająca pod marką Grupa Polsat Plus, osiągnęła wzrost wpływów w ujęciu skorygowanym o 2,5 proc. do 2,59 mld zł, a dzięki finalizacji sprzedaży Polkomtel Infrastruktury za 7,07 mld zł zanotowała 3,15 mld zł zysku netto.
Na koniec września firma miała 7,47 mld zł na rachunkach i lokatach.
Dołącz do dyskusji: Zimowy rap promuje 200 GB w Plush na kartę