Wojciech Mecwaldowski jako ojciec i mąż reklamuje 5G w abonamencie Plusa (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Plus rozpoczęła kampanię reklamującą nowe taryfy abonamentowe z siecią 5G. Bohaterem reklam jest Wojciech Mecwaldowski.
W reklamach Wojciech Mecwaldowski wciela się w pracownika salonu sprzedażowego Plusa, który zastanawia się, jak sprawdziłby się w rolach młodego męża i ojca. W obu tych sytuacjach istotną rolę odgrywa internet w standardzie 5G oferowanych przez Plusa.
W kampanii eksponowana jest wprowadzana właśnie nowa identyfikacja wizualna sieci Plus. W osobnej kampanii promującej tę identyfikację, pod hasłem „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”, w głównej roli też występuje Wojciech Mecwaldowski.
Wprowadzone 23 sierpnia nowe taryfy abonamentowe Plusa dla klientów indywidualnych i firmowych obejmują internet mobilny w technologii 5G. W poszczególnych wariantach miesięczne ceny wynoszą od 35 zł do 85 zł.
Scenariusz nowych reklam Plusa przygotowali Marcin Mroczek, Karolina Czarnota, Monika Kamińska, a produkcją zajął się dom produkcyjny TFP.
Za kreację kampanii Plusa odpowiada agencja Freundschaft, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
Na koniec czerwca br. Grupa Polsat Plus miała o 42 tys. aktywnych kart SIM więcej niż w końcu marca br. i o ponad 515 tys. więcej niż rok wcześniej. Na koniec I półrocza grupa obsługiwała ponad 12,9 mln aktywnych SIM (wzrost o 0,3 proc. w porównaniu z marcem i o 4,2 proc. więcej niż rok wcześniej), w tym blisko 10,5 mln SIM klientów kontraktowych (wzrost odpowiednio o 0,9 proc. i 4,9 proc.).
W drugim kwartale br. Grupa Polsat Plus osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 10,4 proc. do 3,16 mld zł, a jej zysk netto zwiększył się z 290,7 do 541,7 mln zł. W całym pierwszym półroczu 2021 roku miała 6,1 mld zł przychodów i 932,1 mln zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Mecwaldowski jako ojciec i mąż reklamuje 5G w abonamencie Plusa (wideo)