Agencja Plej wygrała przetarg na kampanię Allegro „Nie pytamy po co, ważne że mają"
Agencja Plej wygrała przetarg na przygotowanie i realizację kampanii Allegro skierowanej do osób w wieku 18-30 lat. Jej hasło brzmi „Nie pytamy po co, ważne że mają".
Kampania „Nie pytamy po co, ważne że mają" trwa od 9 sierpnia i obejmuje działania w kanałach social media, digital, VOD, OOH. Koncept kreatywny i hasło kampanii oparto na tezie, że na Allegro można kupić wszystko.
W ramach kampanii można wziąć udział w TikTok-owym challenge’u Allegro, a wkrótce w przestrzeni miejskiej pojawią się także murale i citylighty.
- W kampanii chcieliśmy pokazać młodszym użytkownikom, że mamy wszystko, czego szukają znane marki, szybkie płatności, inspirujące produkty, 5 darmowych przesyłek i zwrotów rocznie z Allegro Smart! na Start i wiele innych benefitów. Kampanię zdecydowaliśmy się przeprowadzić w nowych mediach, a ze względu na sezon wakacyjny pojawimy się też w offline. W ramach kampanii stworzyliśmy również landing page mamyto.allegro.pl - mówi Joanna Kobylińska-Andrzejak, senior brand management specialist w Allegro.
Kreację kampanii przygotowała agencja Plej. Filmy wyreżyserował duet reżyserski Bujas&Kosz, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajęło się Allegro, agencja Plej, dom mediowy Starcom oraz agencja digital-contentowa LiquidThread.
Dołącz do dyskusji: Agencja Plej wygrała przetarg na kampanię Allegro „Nie pytamy po co, ważne że mają"