Play wprowadza rewolucję multimedialną
Nowy operator komórkowy liczy na młodych oraz inteligentnych klientów obytych ze światem internetu - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Hensler, dyrektor marketingu PLAY.
Project 4 (P4), operator nowej sieci komórkowej Play która zadebiutowała w połowie marca, stawia na młode osoby w wielu 24 lata - 38 lat. - Bardzo chcę dotrzeć do ludzi, którzy zmienili styl życia ze względu na Internet - przyznaje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Hensler, szef marketingu P4. - To są ludzie, którzy chcą interaktywności - dodaje.
Z tego powodu Play w swoich telefonach komórkowych proponuje rozbudowane i łatwe w obsłudze multimedia. Przede wszystkim są to MMS-y w tej samej cenie co SMS-y oraz możliwość nagrywania wideo do 40 minut. Sieć proponuje również darmowy dostęp do poczty elektronicznej, informacji o pogodzie, newsów, wyników sportowych, polecanych nowości, blogów i serwisu Sympatia.pl. - Dla mnie rewolucja polega na tym, że po raz pierwszy człowiek nie musi się martwić o koszty, o urządzenie i o podłączenie do całego świata zewnętrznego. Te trzy rzeczy już są - mówi Jacek Hensler.
Play zamierza wprowadzić w swoich telefonach komórkowych siedem serwisów multimedialnych (m.in. kulinarny). Każdy z nich będzie miał charakter crossmedialny. - Widzisz Małysza na zdjęciu, oglądasz z nim plik wideo lub czytasz o nim w newsie - wyjaśnia działanie serwisów Jacek Hensler.
Play to marka czwartej sieci telefonii cyfrowej w Polsce, której operatorem jest P4. Oferuje połączenia głosowe, SMS-y, MMS-y, muzykę, wiadomości oraz połączenie internetowe. W 2007 r. chce pozyskać ok. 0,5 mln abonentów. Do 2009 większość klientów Playa mają stanowić użytkownicy abonamentowi (postpaid), później przeważać mają klienci usługi prepaid ("na kartę"). Oferty cenowe usług postpaid i prepaid Play są bardzo podobne do siebie. Wszystkie ceny (z wyjątkiem telefonów) i usługi są takie same, nie ma podziału cen ze względu na godziny szczytu czy połączenia wewnątrz- i pozasieciowe.
Podobne informacje:
- Wywiad - Jacek Hensler
- Kolejny skandal na rynku reklamy
- Play z problemami
- Nowatorska reklama Play poprzez Second Life
- Techniczne problemy Play
- Era kontra Play
- Play rozpoczął od falstartu
- Play pracuje nad największym minusem oferty
Dołącz do dyskusji: Play wprowadza rewolucję multimedialną