Play i Biedronka w reklamach dziękują piłkarskiej reprezentacji Polski za występ w Euro 2016 (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play i sieć dyskontów Biedronka przygotowały reklamy, w których dziękują zawodnikom i trenerowi piłkarskiej reprezentacji Polski za udany występ w Euro 2016. To kontynuacja niedawnych kampanii reklamowych obu firm.
Reklama Biedronki jest kontynuacją kampanii prowadzonej od połowy czerwca pod hasłem „Wiemy, co dobre - wspieramy naszych!”. W akcji sieć promuje polskie produkty pochodzące od rodzimych dostawców. Kampania reklamowa i związane z nią promocję cenowe potrwają do końca tego tygodnia.
Obsługą reklamową Biedronki zajmują się agencja Duda Polska (kreacja reklam) i dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
Bohaterem spotu Play jest trener naszej reprezentacji Adam Nawałka, który w reklamach tego telekomu pojawił się w kwietniu br., promował usługę Fair Play w Play dla Firm. Przypomnijmy, że Nawałka jeszcze przed Euro 2016 został też ambasadorem marketingowym napoju izotonicznego 4Move.
Za obsługę reklamową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (reklamy ATL), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności w internecie) i Plej (reklamy BTL) oraz dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Play i Biedronka w reklamach dziękują piłkarskiej reprezentacji Polski za występ w Euro 2016 (wideo)