Platforma N: czas na multiroom, przez rok dostępny za darmo
Platforma N od 22 listopada br. wzbogaciła swoją ofertę o zapowiadaną od ponad roku usługę multiroom. Pozwala ona na korzystanie z oferty platformy na dwóch połączonych ze sobą dekoderach w ramach jednego abonamentu.
Do korzystania z usługi nazwanej przez operatora nMultiroom HD potrzebne są dwa odbiorniki: Turbodekoder HD (więcej na jego temat), pełniący funkcję dekodera głównego oraz biały odbiornik N bez dysku twardego, będący dekoderem uzupełniającym. Oba muszą zostać połączone poprzez sieć ethernet, za pomocą światłowodu lub sieci elektrycznej, dodatkowo oba mogą być też podłączone do internetu.
Dzięki usłudze multiroomu abonenci na obu wspomnianych dekoderach mogą oglądać niezależnie, pełną, wykupioną przez siebie ofertę programową N, na drugim odbiorniku mają też dostęp do nagrań z Turbodekodera HD czy biblioteki VOD. Pełna funkcjonalność usługi zachodzi, gdy również dekoder uzupełniający podłączony jest niezależnie do anteny satelitarnej.
- Funkcjonalność nMultiroom HD, którą wprowadzamy dziś na rynek, to bez wątpienia najlepsza funkcjonalność tego rodzaju w Polsce, wychodząca naprzeciw oczekiwaniom rynku i coraz bardziej wymagającym klientom. Wierzymy, że nMultiroom HD przyczyni się w znacznym stopniu do umocnienia naszej pozycji niekwestionowanego lidera technologicznego wśród platform cyfrowych w Polsce - podkreśla Artur Przybysz, dyrektor działu sprzedaży i członek zarządu ITI Neovision.
W promocyjnej ofercie nMultiroom HD przy umowie na 24 miesiące przez pierwszy rok jej trwania nie płaci się abonamentu za usługę, zaś potem wynosi on 20 zł miesięcznie. Udostępnienie Turbodekodera HD kosztuje od 99 zł, zaś zakup na własność drugiego dekodera jest możliwy także od 99 zł.
Nowa usługa platformy N promowana jest w kampanii, która realizowana jest pod hasłem „Na Święta dwa razy więcej rozrywki w HD”. Obejmuje ona radio (m.imn. RMF FM, Radio Zet, Trójka, Radio Euro, Radio Eska, Radio Eska Rock) oraz internet (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Gadu-Gadu). Od 29 listopada br. kampania pojawi się też w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 7 i liczne kanały tematyczne, m.in. stacje TVN-u, Discovery czy MTV Networks Polska). Kreację przygotowała agencja Animade, zaś media zaplanował Starcom.
Usługę multiroom jako pierwsza z platform satelitarnych wprowadziła latem ub.r. Cyfra+. U tego operatora oba dekodery nie są jednak połączone ze sobą, a żeby oglądać kanały na drugim odbiorniku, który pracuje z tzw. modułem dodatkowym, trzeba ów moduł co sześć godzin zbliżyć do modułu głównego (więcej o tym jak działa multiroom Cyfry+ ). Funkcjonalność multiroom oferują też sieci kablowe, m.in. UPC Polska, Vectra oraz Inea.
Dołącz do dyskusji: Platforma N: czas na multiroom, przez rok dostępny za darmo