Plastikowe talerze promują mediację rodzinną 'gdy zabraknieargumentów'
Rozpoczyna się prasowa akcja promocyjna mediacji jako formyrozwiązywania konfliktów rodzinnych. Kreacja kampanii pod hasłem"Gdy zabraknie argumentów" opiera się na kontraście stylowegokredensu i plastikowej zastawy.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa Centrum Mediacji PartnersPolska promuje mediację jako formę rozwiązywania konfliktówrodzinnych. Strona wizualna akcji przebiegającej pod hasłem "Gdyzabraknie argumentów" wykorzystuje kontrastujące ze sobą elementy:stylowy kredens symbolizujący rodzinę i stabilność oraz znajdującąsię w nim plastikową zastawę stołową. W ten sposób kampania każeprzypuszczać odbiorcom, że eleganckie naczynia zostały wytłuczonepodczas kłótni rodzinnej przez ich właścicieli, którzy nie nauczylisię rozmawiać i używać argumentów.
Rozpoczęta 22 grudnia akcja reklamowa prowadzona jest wprasie.
Kreację kampanii zaplanowanej do 5 stycznia przygotowała agencjareklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast doborem mediów zajął się dommediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Plastikowe talerze promują mediację rodzinną 'gdy zabraknieargumentów'