SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plastikowe talerze promują mediację rodzinną 'gdy zabraknieargumentów'

Rozpoczyna się prasowa akcja promocyjna mediacji jako formyrozwiązywania konfliktów rodzinnych. Kreacja kampanii pod hasłem"Gdy zabraknie argumentów" opiera się na kontraście stylowegokredensu i plastikowej zastawy.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa Centrum Mediacji PartnersPolska promuje mediację jako formę rozwiązywania konfliktówrodzinnych. Strona wizualna akcji przebiegającej pod hasłem "Gdyzabraknie argumentów" wykorzystuje kontrastujące ze sobą elementy:stylowy kredens symbolizujący rodzinę i stabilność oraz znajdującąsię w nim plastikową zastawę stołową. W ten sposób kampania każeprzypuszczać odbiorcom, że eleganckie naczynia zostały wytłuczonepodczas kłótni rodzinnej przez ich właścicieli, którzy nie nauczylisię rozmawiać i używać argumentów.

talerz

Rozpoczęta 22 grudnia akcja reklamowa prowadzona jest wprasie.

Kreację kampanii zaplanowanej do 5 stycznia przygotowała agencjareklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast doborem mediów zajął się dommediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: Plastikowe talerze promują mediację rodzinną 'gdy zabraknieargumentów'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl