„Planeta singli” i Agnieszka Więdłocha w kampanii wafelków Princessa (wideo)
Trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej wafelków Princessa (produkowanych przez Nestlé Polska) związanej z dwoma filmami w serii „Planeta singli”. Bohaterką akcji jest grająca w nich jedną z głównych ról Agnieszka Więdłocha.
W ramach współpracy jesienią ub.r. do sprzedaży trafił specjalny wariant Princessy związany z „Planetą singli” - Princessa Salty Caramel. Są to wafelki oblane deserową czekoladą z karmelowym, słodko-słonym kremem w środku.
Princessa Salty Caramel jest obecna w „Planecie singli 2” (była wyświetlana w kinach w listopadzie i grudniu) oraz „Planecie singli 3” (trafi do kin 8 lutego) w formie lokowania produktu.
Ponadto przygotowano serię spotów, w których występuje Agnieszka Więdłocha grająca jedną z głównych ról w „Planecie singli”. Reklamy są osadzone w konwencji tych filmów.
Kampania wspiera nowe pozycjonowanie marki Princessa pod hasłem „Można inaczej”. Ma ono podkreślać, że wafelki tej marki zapewniają chwilę przyjemności, dzięki czemu można oderwać się od rutyny i zrobić coś inaczej niż zwykle.
Akcja obejmuje też reklamy w różnych kanałach komunikacji (m.in. kinach, telewizji, internecie) oraz konkursy związane z Princessą i „Planetą singli”.
Działania zaplanowano do końca marca. Za strategię i kreację kampanii odpowiadają agencje Red8 Digital i Red8Advertising, za zakup mediów standardowych - dom mediowy Wavemaker a za koordynację akcji niestandardowych oraz współpracę z producentem „Planety singli” i Agnieszką Wiedłochą - Wavemaker Content.
Dołącz do dyskusji: „Planeta singli” i Agnieszka Więdłocha w kampanii wafelków Princessa (wideo)