Plac Unii City Shopping z nowa kampanią wizerunkową
Centrum handlowe Plac Unii City Shopping rozpoczęło nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Parę kroków do...”. Za nową linię kreatywną odpowiada agencja Q&A Communications.
Nowa kampania wizerunkowa Placu Unii opiera się a przekonaniu, że mimo bogatej i różnorodnej oferty handlowo-usługowej usytuowanej w okolicy Śródmieścia Południowego i Starego Mokotowa w Warszawie brakuje w tej lokalizacji miejsca, w którym miło i przyjemnie można załatwić wszystkie swoje sprawy. Rozwiązaniem tego problemu ma być Plac Unii.
- W nowej kampanii wizerunkowej postanowiliśmy w szczególności wzmocnić aspekt lokalizacji i benefitów z niej wynikających. Jesteśmy miejscem w sercu Mokotowa, które może zaoferować swoim klientom tak różnorodną ofertę – od usług fryzjerskich, poprzez siłownię, zakupy spożywcze aż po spełnienie modowych potrzeb. I to wszystko pod jednym dachem. Oprócz tego w bliskiej okolicy Placu znajdują się liczne bary, restauracje, sklepy i teatry, co dodatkowo podnosi prestiż tej lokalizacji - tłumaczy Magdalena Socorro-Czerwińska, dyrektor Placu Unii.
Za nową linię kreatywną kampanii odpowiada agencja Q&A Communications. Linia ma charakter motywujący i przedstawia ruch w kierunku galerii. Hasła koncentrują się na bliskości miejsca i korzyściach, jakie można odnieść pokonując niewielki dystans, jaki dzieli od Placu Unii.
Plac Unii City Shopping to centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się̨ 70 najemców. Agentem wyłącznym reprezentującym Plac Unii City Shopping w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International.
Dołącz do dyskusji: Plac Unii City Shopping z nowa kampanią wizerunkową