pkt.pl uruchamia Wirtualny Spacer po polskich miastach
Firma pkt.pl uruchomiła serwis "Wirtualny Spacer", w którym możnaobejrzeć wizualizacje centrów handlowych i głównych ulic Wrocławia.Funkcjonalność, która ma objąć inne miasta, jest skierowana doreklamodawców prowadzących działalność w prezentowanych w tensposób miejscach.
W serwisie "Wirtualny Spacer" uruchomionymprzez pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne pod adresem www.spacer.pkt.pl zamieszczone sąpanoramiczne obrazy wnętrz firm, sklepów i instytucji oraz głównychulic we Wrocławiu. Wizualizacje przygotowano na podstawie zdjęć, naktórych zamazano twarze przechodniów. Dzięki temu firmy ogłaszającesię w pkt.pl zyskują możliwość multimedialnego zaprezentowaniapotencjalnym klientom wnętrz swoich siedzib i punktów handlowych.Natomiast internauci mogą m.in. wirtualnie przechodzić poposzczególnych piętrach centrów handlowych, oglądając poszczególnesklepy.
pkt.pl liczy, że firmy będą zainteresowanepromocją w startującym właśnie serwisie, dlatego chce wprowadzać doniego wizualizacje centralnych punktów kolejnych miast. - Aplikacjawyznaczy całkowicie nową jakość na rynku reklamy i za kilka latbędzie powszechnie stosowanym rozwiązaniem - przekonuje Ewa Kasiak,dyrektor działu internetu w firmie. pkt.pl w ramach rozwoju"Wirtualnego Spaceru" zamierza podjąć współpracę z partneramizewnętrznymi, m.in. portalami turystycznymi.
Dołącz do dyskusji: pkt.pl uruchamia Wirtualny Spacer po polskich miastach