PKO BP zachęca do składania życzeń w formie filmów, najciekawsze wyemituje TVP
Ruszyła kolejna odsłona kampanii świątecznej banku PKO BP. Spotem „Bank dobrych życzeń” zachęca się konsumentów do nagrywania filmów z życzeniami, najciekawsze z nich zostaną wyemitowane w Telewizji Polskiej. Akcję przygotowały Agencja Warszawa, Artegence ze wsparciem Havas Media.
Spot „Bank dobrych życzeń” to kolejna odsłona kampanii świątecznej kredytu gotówkowego „Mini Ratka na spełnienie życzeń”. W ramach zintegrowanej kampanii marketingowej każdy może złożyć życzenia najbliższym w telewizji. Filmy można nagrywać samodzielnie albo skorzystać z możliwości nagrania przez ekipę filmową, która pojawi się w kilku polskich miastach. Wybrane nagrania zostaną pokazane 17 grudnia w specjalnych blokach reklamowych na antenie TVP1, od 8:00 do 20:00.
Kampania wspierana jest spotami w głównych kanałach telewizyjnych oraz pakietach stacji niszowych. Równolegle prowadzona jest kampania w internecie i mediach własnych.
Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Działania online przygotowała agencja Artegence, w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: PKO BP zachęca do składania życzeń w formie filmów, najciekawsze wyemituje TVP