SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP w brzuchu przyszłej matki reklamuje lokatę Kapitał dla Dziecka (wideo)

Reklamy z nowej kampanii PKO Banku Polskiego, promującej 15-letnią lokatę Kapitał dla Dziecka, rozgrywają się w brzuchu kobiety spodziewającej się dziecka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media.

Reklamy podkreślają, że dzięki lokacie Kapitał dla Dziecka rodzice mogą zapewnić swojemu dziecku dobry start w dorosłe życie. Lokata jest dostępna dla każdego posiadacza złotówkowego konta osobistego w PKO BP.

Okres oszczędzania wynosi 15 lat, co miesiąc można wpłacać od 100 do 500 zł, a podstawą oprocentowania jest stawka referencyjna WIBOR 3M (kapitalizacja odsetek następuje co 6 miesięcy). Ponadto za regularne oszczędzanie można otrzymać premię odsetkową wynoszącą 0,2 proc. w skali roku.

- Przede wszystkim chcemy zachęcać Polaków do systematycznego oszczędzania. Pokazujemy jak ważne jest budowanie zabezpieczenia finansowego dla dzieci już od ich najmłodszych lat. Chcemy również podkreślić, że nasz bank ma atrakcyjną ofertę dla całych rodzin. Warto się tym chwalić i stąd pomysł na kampanię „od juniora do seniora”. Jest to oferta dostosowana do potrzeb osób w każdym wieku, skrojona na miarę - bezpieczna i nowoczesna - opisuje kampanię Michał Kuczmierowski, dyrektor departamentu marketingu w PKP BP.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

To kolejna z trwającej od ponad dwóch lat serii reklam PKO BP rozgrywających się w organizmach klientów banku. Poprzednia kampania, promująca pożyczkę Mini Ratka, pokazywała sferę marzeń dziecka.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana w telewizji (kanały główne i ponad 100 stacji tematycznych), internecie (strony główne największych portali, reklamy wideo, mailingi i w wyszukiwarkach) oraz oddziałach PKO BP (materiały POS). Potrwa do 10 lipca.

Reklamy telewizyjne i BTL-owe przygotowała agencja DDB & Tribal, a reklamy internetowe - agencja OS3. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann i Value Media.

Dołącz do dyskusji: PKO BP w brzuchu przyszłej matki reklamuje lokatę Kapitał dla Dziecka (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zas
Wibor3M wynosi 1,67%, dodać 0,2% premii, to jest razem 1,87% brutto. Tiaaa. Po prostu czad. Pędzę, lecę, łeb mi się trzęsie !
odpowiedź
User
Święty Narodowy Kapitał Poczęty? Po narodzinach przestanie być przedmiotem zainteresowania, stopa zwrotu zmaleje.
odpowiedź
User
Tonny
Dobre lokaty tylko na www.finanse-365.pl
odpowiedź