PKO BP kończy przetarg na agencję social mediową bez wyboru zwycięzcy
Bank PKO BP zakończył przetarg na obsługę w mediach społecznościowych bez wyboru zwycięskiej agencji. Nadal w tym zakresie współpracuje z Mint Media.
Bank PKO BP prowadził przetarg na przygotowanie i realizację działań w mediach społecznościowych. Chodziło głównie o działania wspierające sprzedaż oraz tzw. social care w mediach społecznościowych. Zaproszono do niego ponad 20 agencji. Rozstrzygnięcie zaplanowano na koniec br.
Joanna Fatek, specjalista z departamentu komunikacji korporacyjnej PKO BP, poinformowała Wirtualnemedia.pl, że postępowanie zakończono bez wyboru dostawcy. Bank nie planuje wznowienia tego postępowania i kontynuuje współpracę z agencją Mint Media, która odpowiada za fanpage’e facebookowe PKO BP, marki Inteligo i monitoring internetu.
Dołącz do dyskusji: PKO BP kończy przetarg na agencję social mediową bez wyboru zwycięzcy