PKO BP reklamuje konto na selfie i asystenta głosowego w aplikacji IKO (wideo)
W nowej kampanii PKO Banku Polskiego promowane są funkcjonalności wprowadzone niedawno w aplikacji mobilnej IKO: założenie rachunku z wykorzystaniem selfie oraz asystent głosowy pomagający realizować m.in. przelewy.
Spoty promujące nowe opcje w aplikacji IKO zaczynają się od stwierdzenia „Wszystko się zmienia”. Podkreślają, jak łatwo można w tej aplikacji założyć rachunek, potwierdzając swoją tożsamość poprzez wykonanie selfie oraz z pomocą asystenta głosowego zlecić różne operacje, m.in. przelew.
Działania reklamowe PKO BP obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za obsługę marketingową banku odpowiada Artegence w zakresie ATL, Cheil w internecie (niedawno pozyskała to zlecenie w przetargu) oraz dom mediowy Havas Media w zakresie planowania i zakupu mediów.
Na początku maja PKO Bank Polski zaczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Ludzie, na których można liczyć” pokazującą życie w czasie epidemii koronawirusa.
Dołącz do dyskusji: PKO BP reklamuje konto na selfie i asystenta głosowego w aplikacji IKO (wideo)