PKN Orlen przygotowuje się do wyboru agencji doradczej
Koncern paliwowy PKN Orlen zaprasza firmy i agencje do składania ofert w zakresie doradztwa komunikacyjnego. Szykuje się do wyboru firmy, która zajmie się szeroko pojętą komunikacją spółki.
Rozpoczęte postępowanie prowadzone jest w ramach tzw. zapytania o informację (RFI). Poprzez złożone odpowiedzi na nie Orlen chce poznać i przeanalizować możliwości potencjalnych dostawców usług z zakresu doradztwa komunikacyjnego (chodzi m.in. o komunikację zewnętrzną, wewnętrzną, kryzysową).
Odpowiedź na zapytanie jest pierwszym krokiem w procesie wyboru dostawców, który zostanie rozpoczęty po otrzymaniu i przeanalizowaniu przesłanych odpowiedzi. Na ich podstawie Orlen wybierze te firmy, z którymi będzie prowadzić dalsze rozmowy w ramach postępowania ofertowego.
PKN Orlen chce zatrudnić firmę, która zajmie się opracowaniem i realizacją długofalowej strategii budowy wizerunku Orlenu na rynku polskim w mediach, mediach społecznościowych, a także poprzez wydarzenia wizerunkowe (w tym m.in. konferencje, działania wewnętrzne). Będzie zajmować się relacjami z mediami, organizowaniem spotkań i konferencji prasowych, inicjować publikacje i wywiady z przedstawicielami spółki. Będzie też doradzać i wspierać spółkę w obszarze public affairs oraz prowadzić relacje z lokalnymi społecznościami w zakresie programów pro-aktywnej komunikacji itp.
Zainteresowane firmy mogą składać odpowiedzi na RFI do 1 lutego br.
Dołącz do dyskusji: PKN Orlen przygotowuje się do wyboru agencji doradczej