PizzaPortal zmienił logo i swój serwis (wideo)
PizzaPortal, serwis służący do zamawiania jedzenia przez internet, odświeża swoją markę wprowadzając nowe logo oraz zmienioną wersję swojej strony internetowej.
W grudniu ub.r. zespół portalu wprowadził nową stronę mobilną serwisu, co - jak podaje firma - już w pierwszym miesiącu działania przełożyło się na duży wzrost zamówień. To był pierwszy etap planu aktualizacji produktów firmy.
Kolejnym krokiem rebrandingu PizzaPortal było unowocześnienie strony internetowej. - Więcej niż połowa wszystkich zamówień przez PizzaPortal pochodzi z „dużej” strony, więc wiedzieliśmy, że właśnie wdrożenie zmian do niej jest dla nas najistotniejsze. Nowa funkcja na stronie desktopowej ma dziesięciokrotnie większy wpływ niż ta sama na stronie mobilnej - przyznaje Marcin Zaremba, head of product PizzaPortal.
- Nowa strona jest stworzona tak, aby każdy użytkownik, niezależnie od posiadanego urządzenia mógł z niej skorzystać. Stosujemy strategię podobną do znanego z systemów mailowych podejścia "catch-all" dzięki czemu klient zawsze z powodzeniem złoży zamówienie, nawet gdy nie ma zainstalowanej aplikacji mobilnej lub gdy korzysta z wyjątkowo egzotycznego urządzenia - wyjaśnia Marcin Zaremba.
Firma wprowadziła też nowe logo - ta zmiana ma charakteryzować metamorfozę całej platformy.
Dołącz do dyskusji: PizzaPortal zmienił logo i swój serwis (wideo)