Pizza Hut wojskowo reklamuje „Festiwal Pizzy” (wideo)
W pizzeriach Pizza Hut zaczęła się kolejna odsłona promocji „Festiwal Pizzy”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, Washing Machine i OMD.
Promocja „Festiwal Pizzy” obejmuje kilka ofert, m.in. możliwość spróbowania wszystkich smaków pizzy (po kawałku każdego), nieograniczona dolewka wybranego napoju oraz zestaw trzech sosów do wyboru (za 4,95 zł). Będzie obowiązywać do końca lutego.
Wspierają to dwa główne konkursy. W pierwszym, prowadzonym facebookowym fanpage’u Pizzy Hut, można wpisywać swoje pomysły na rady festiwalowe. W drugim, realizowanym w serwisie Pizzahut.pl, do wygrania są kody na darmowe dolewki, t-shirty z kotem oraz zaproszenia na festiwal.
Promocji towarzyszą spoty rozgrywające się w powołanym specjalnie sztabie Festiwalu Pizzy. Występują w nich szef sztabu (odgrywany przez Marcina Kuca, autora bloga kulinarnego jajawkuchni.pl) oraz jego kot Carlos, którzy z przymrużeniem oka dają praktyczne rady fanom festiwalu.
Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.
Koncepcję kreatywną kampanii i reklamy internetowe przygotowała agencja Washing Machine, a spot telewizyjny - agencja Red8 Advertising. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Pizza Hut wojskowo reklamuje „Festiwal Pizzy” (wideo)