Tyskie w nowej kampanii daje nadzieję na normalność
Rusza nowa kampania reklamowa piwa marki Tyskie (Kompania Piwowarska) pod hasłem „Wkrótce będziemy bliżej. Przejdźmy na Ty” przygotowana przez Papaya Films, Platige Image, Hutę 19 im. Joachima Fersengelda i Zenith.
Tyskie wystartowało z kampanią, która wraz z nadchodzącą wiosną ma przynosić nadzieję i przypominać o radości z bliskich spotkań. Jej głównym nośnikiem jest spot - emocjonalny hymn do bliskości. Akcja przypomina o wadze ponadczasowych wartości, takich jak więzi z bliskimi, wspólnota oraz o emocjach towarzyszących prawdziwym relacjom.
W reklamie wykorzystano utwór „Stand by me” Ben E. Kinga z 1961 roku.
- Tęsknota za bliskością z drugim człowiekiem i możliwością wspólnego spędzania czasu wpisała się w naszą codzienność. Jest ona uczuciem, którego doświadcza większość z nas - niezależnie od poglądów oraz dzielących nas różnic. Po dwóch latach pandemii, zwyczajnie oddaliliśmy się od siebie. Chcąc przywrócić nadzieję na normalność i zwyczajne spotkania, otwieramy rok silną, pełną ludzkich emocji kampanią, której głównym nośnikiem jest wzruszający spot pokazujący autentycznych bohaterów w chwilach radości z bycia razem. Akcja idealnie wpisuje się w DNA Tyskiego, które konsekwentnie przypomina Polakom o tym, co ich łączy, a nie dzieli i zachęca do szukania wspólnego mianownika pomimo różnic - mówi o kampanii Łukasz Kling, brand manager marki Tyskie.
Spot reklamowy został wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Lewicka&Kapuściński).
30 i 15-sekundowe, wersje będą emitowane w telewizji.
Za produkcję odpowiada Papaya Films, a za postprodukcję Platige Image. Za realizację działań reklamowych 360 dla marki Tyskie odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: Tyskie w nowej kampanii daje nadzieję na normalność