Reklama-teledysk promuje napoje piwne Seth and Riley’s Garage (wideo)
Spot z udziałem profesjonalnych tancerzy, kosmiczną scenografią w klubowym klimacie promuje napoje piwne marki Seth and Riley’s Garage (Calsberg Polska). To efekt współpracy marki i amerykańskiego duetu reżyserskiego Aggressive. Za kampanię odpowiadają Studio Filmowe OTO i agencja Brainbox.
Nowa reklama marki Seth and Riley’s Garage to efekt wielomiesięcznych prac kreatywnych. Celem było stworzenie wyjątkowego, wyróżniającego się spotu. Nowym dla marki podejściem była współpraca z duetem reżyserskim z Nowego Jorku – Aggressive, który ma duże doświadczenie w pracy post produkcyjnej oraz w tworzeniu teledysków.
Główna bohaterka reklamy przenosi się z biurowej windy do klubowego świata dobrej zabawy w kosmicznej scenografii. Tłem muzycznym spotu jest globalny przebój Disclosure "You and me".
– Marka Garage chce być blisko pełnoletnich młodych ludzi, inspirować ich i wyznaczać trendy. Garage Kamikaze jest oryginalny, o mniej słodkim, a bardziej kwaskowatym smaku, zamknięty w wyjątkowej butelce. Taki musiał być też sam spot - klimat, muzyka, kosmiczna scenografia. Zapraszamy do niezwykłego świata Garage - mówi Paweł Michalik, brand manager Garage w Carlsberg Polska.
Główni aktorzy to absolwenci polskich i zagranicznych szkół tanecznych. Choreografką reklamy jest Monika Błaszczak, absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej w Poznaniu oraz prestiżowej Trinity Laban Conservatoire of Music and Dance w Londynie. Odtwórczynią głównej roli kobiecej jest Zofia Tomczyk, doskonała tancerka, absolwentka Iceland University of the Arts w Rejkjawiku.
Za produkcję odpowiedzialne było Studio Filmowe OTO. Autor kreacji to agencja Brainbox. Reklama jest emitowana w głównych i tematycznych kanałach telewizji ogólnopolskiej oraz w mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Reklama-teledysk promuje napoje piwne Seth and Riley’s Garage (wideo)