Piwo Piast w nowych opakowaniach
Marka piwa Piast (Carlsberg Polska) ma nowe opakowania, nawiązujące do jej wrocławskiego pochodzenia.
Nowe opakowania nawiązują do korzeni piwowarstwa w regionie Dolnego Śląska. Głównym elementem etykiety Piasta pozostaje Ratusz we Wrocławiu, który marka od lat wspiera finansowo. Samo opakowanie zyskało bardziej współczesny i jakościowy charakter, przy użyciu prostszych, klasycznych form.
Piast w nowych opakowaniach wejdzie na rynek na przełomie kwietnia i maja br. Za projekt odpowiada wrocławska agencja PND Futura.
Do końca lipca na rynku obecne będą opakowania promocyjne. W loterii podkapslowej do wygrania jest 700 tys. piw marki Piast. Wygrane piwa można odbierać w wybranych sklepach do 31 lipca br.
Z powodu pandemii koronawirusa wymiana kapsli może być utrudniona. Przedstawiciele marki Piast proszą o zachowanie wygrywających kapsli i kluczyków oraz gwarantują, że wszystkie wygrane zostaną uznane.
Dołącz do dyskusji: Piwo Piast w nowych opakowaniach