Piwo Łomża znów w telewizji – w kwietniu w wersji Export Miodowe (wideo)
W telewizji rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Łomża (Royal Unibrew Polska). W kwietniu dodatkowo reklamowany będzie wariant Łomża Export Miodowe, który trafia właśnie do sprzedaży.
W rozpoczętej właśnie telewizyjnej kampanii piwa Łomża wykorzystywane są te same spoty, co w jego akcji reklamowej prowadzonej jesienią ub.r. (więcej o niej). Poszczególne przekazy pod wspólnym hasłem „Mały browar z dużym piwem” podkreślają, że chociaż Łomża to mały browar, produkuje piwo wysokiej jakości. Spoty – emitowane w TVP, Polsacie, TVN i wybranych kanałach tematycznych – przygotowała agencja Testardo, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Na początku kwietnia do reklam dołączona zostanie informacja o piwie Łomża Export Miodowe, które trafia właśnie do sprzedaży. Nowy produkt to piwo jasne pasteryzowane o zawartości alkoholu 5,7 proc. objętości z dodatkiem naturalnego miodu wielokwiatowego i gryczanego. Jest dostępny w półlitrowych butelkach bezzwrotnych.
Oprócz spotów telewizyjnych Łomżę Export Miodowe będą promować materiały POS oraz – być może – reklamy outdoorowe. Działania marketingowe będą prowadzone co najmniej do końca czerwca.
Dołącz do dyskusji: Piwo Łomża znów w telewizji – w kwietniu w wersji Export Miodowe (wideo)