„Piwny 6. Zmysł” - Lekko Stronniczy reklamują Tyskie (wideo)
Włodek Markowicz i Karol Paciorek, autorzy popularnego wideobloga Lekko Stronniczy, nagrali serię filmików „Piwny 6. Zmysł” na temat piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Towarzyszy temu konkurs dla internautów.
W czterech lekcjach z cyklu „Piwny 6. Zmysł” Włodek Markowicz i Karol Paciorek w charakterystyczny dla siebie zabawny sposób opowiadają o różnicach między Tyskim Klasycznym a Tyskim Groniem oraz pokazują, jak należy pić to piwo według reguł smakoszy. Filmiki zostały zamieszczone na stronie internetowej i profilu youtube’owym Tyskiego.
Cyklowi „Piwny 6. Zmysł” towarzyszy konkurs, w którym należy odpowiadać na pytania dotyczące informacji o Tyskim podawanych w filmikach przez Markowicza i Paciorka. Do wygrania są zestawy tego piwa i wycieczki do Tyskich Browarów. Akcja potrwa do końca maja, a jej realizacją zajmuje się agencja Tequilla/Polska.
Konkurs wspierają reklamy internetowe (bannery, spoty i interaktywny screening) oparte na wizerunku Markowicza i Paciorka oraz działania na Facebooku i YouTubie. Kampania została zaplanowana przez przez dom mediowy MEC.
„Piwny 6. Zmysł” to element prowadzonej od początku kwietnia kampanii „Wybierz swoje Tyskie” (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).
Współpracę z Tyskim Markowicz i Paciorek zainicjowali w połowie marca, kiedy na swoim wideoblogu Lekko Stronniczy zamieścili filmik, na którym piją to piwo, przesłane im przez Kompanię Piwowarską. Po raz pierwszy na blogu w ten sposób promowana była marka. Spotkało się to z pozytywną reakcją widzów. „6 raz to oglądam xD Jakoś bardzo mi się podoba, a nie piję piwa” - napisał w komentarzu jeden z internautów. „Reklama, ale super zabawna :D” - ocenił inny użytkownik.
- Marka piwna ma związek choćby z naszymi spotkaniami z widzami, które nazwaliśmy 'Lekko Stronniczymi Piwami', więc choćby to, ale i profil naszych widzów sprawia, że odbiór jest pozytywny - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Karol Paciorek. Przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej wyjaśniają, że Markowicz i Paciorek zostali zaangażowani do akcji ze względu na ich spontaniczny i swobodny wizerunek oraz to, że potrafią lekko i przystępnie zaprezentować różnice między Tyskim Groniem a Klasycznym.
Twórcy bloga Lekko Stronniczy już wcześniej zaczęli realizować podobne produkcje dla firm: cykl „Bezstronnie polecamy” (z opisami aplikacji mobilnych) dla Nokii oraz wideorecenzje filmów i muzyki dla Orange Polska. Ponadto razem z Akademią PWN stworzyli miniserial „Tytus i Tymon” oraz nakręcili klip na potrzeby kampanii społecznej „Raperzy pomagają”.
Dołącz do dyskusji: „Piwny 6. Zmysł” - Lekko Stronniczy reklamują Tyskie (wideo)