Pisma telewizyjne i poradnikowe na czele dwutygodników. Raport za I kwartał
W I kwartale 2015 roku pozycja lidera sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników należała do „Tele Świata”. Top 25 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku wyniosła 354 990 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku była ona niższa o 6,31 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 19,32 proc. do poziomu 300 019 egz.
Podium zamyka „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 18,69 proc. do 252 233 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki poradnikowe. Dwa miejsca przypadły tytułom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl | I kwartał | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 527 042 | 354 990 | 354 990 | 561 353 | 378 901 | 378 901 |
Przyjaciółka | 393 406 | 300 019 | 300 019 | 446 405 | 371 850 | 371 850 |
Tina | 366 614 | 252 233 | 252 233 | 403 862 | 310 201 | 310 201 |
Party Życie Gwiazd | 349 042 | 248 274 | 248 207 | 395 219 | 290 741 | 290 645 |
Show | 315 729 | 204 750 | 204 750 | 315 784 | 234 137 | 234 137 |
TV14 | 304 964 | 203 237 | 203 237 | 329 118 | 209 386 | 209 386 |
Świat Seriali | 281 577 | 177 092 | 177 092 | 325 738 | 201 253 | 201 253 |
Tele Max | 257 784 | 160 662 | 160 662 | 304 910 | 195 973 | 195 973 |
Pani Domu | 232 552 | 159 319 | 159 228 | 272 997 | 204 524 | 204 433 |
Z Życia Wzięte | 271 291 | 155 132 | 155 132 | 306 457 | 172 748 | 172 748 |
Naj | 251 111 | 153 300 | 153 300 | 258 270 | 200 338 | 200 338 |
Super TV | 244 118 | 141 320 | 141 320 | - | - | - |
Viva | 220 652 | 131 597 | 131 597 | 275 194 | 173 351 | 173 351 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 182 197 | 109 220 | 108 736 | 278 872 | 194 547 | 194 063 |
Takie jest Życie | 174 992 | 91 334 | 91 334 | 194 968 | 102 083 | 102 083 |
Sukcesy i Porażki | 159 417 | 90 748 | 90 748 | 183 245 | 102 689 | 102 689 |
Gala | 149 945 | 79 519 | 79 469 | 137 949 | 63 697 | 63 647 |
Relaks | 154 931 | 78 380 | 78 380 | 179 990 | 93 632 | 93 632 |
Bravo Sport | 115 809 | 72 958 | 72 958 | 128 992 | 95 853 | 95 853 |
Bravo | 138 286 | 72 360 | 72 360 | 182 525 | 119 063 | 119 063 |
Grazia | 126 573 | 59 634 | 59 434 | 164 128 | 89 344 | 89 194 |
Ekran TV | 96 792 | 54 211 | 54 211 | 111 753 | 62 803 | 62 803 |
Kaczor Donald | 40 308 | 20 235 | 20 235 | 42 079 | 25 097 | 25 097 |
Forum | 35 667 | 16 528 | 16 528 | 40 029 | 17 757 | 17 757 |
Puls Medycyny | 17 000 | 3 020 | 3 007 | 17 000 | 3 472 | 3 456 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Pisma telewizyjne i poradnikowe na czele dwutygodników. Raport za I kwartał