SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pisma telewizyjne i poradnikowe na czele dwutygodników. Raport za I kwartał

W I kwartale 2015 roku pozycja lidera sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników należała do „Tele Świata”. Top 25 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

 

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku wyniosła 354 990 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku była ona niższa o 6,31 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 19,32 proc. do poziomu 300 019 egz.

Podium zamyka „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 18,69 proc. do 252 233 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki poradnikowe. Dwa miejsca przypadły tytułom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

527 042

354 990

354 990

561 353

378 901

378 901

Przyjaciółka

393 406

300 019

300 019

446 405

371 850

371 850

Tina

366 614

252 233

252 233

403 862

310 201

310 201

Party Życie Gwiazd

349 042

248 274

248 207

395 219

290 741

290 645

Show

315 729

204 750

204 750

315 784

234 137

234 137

TV14

304 964

203 237

203 237

329 118

209 386

209 386

Świat Seriali

281 577

177 092

177 092

325 738

201 253

201 253

Tele Max

257 784

160 662

160 662

304 910

195 973

195 973

Pani Domu

232 552

159 319

159 228

272 997

204 524

204 433

Z Życia Wzięte

271 291

155 132

155 132

306 457

172 748

172 748

Naj

251 111

153 300

153 300

258 270

200 338

200 338

Super TV

244 118

141 320

141 320

-

-

-

Viva

220 652

131 597

131 597

275 194

173 351

173 351

Flesz Gwiazdy & Styl

182 197

109 220

108 736

278 872

194 547

194 063

Takie jest Życie

174 992

91 334

91 334

194 968

102 083

102 083

Sukcesy i Porażki

159 417

90 748

90 748

183 245

102 689

102 689

Gala

149 945

79 519

79 469

137 949

63 697

63 647

Relaks

154 931

78 380

78 380

179 990

93 632

93 632

Bravo Sport

115 809

72 958

72 958

128 992

95 853

95 853

Bravo

138 286

72 360

72 360

182 525

119 063

119 063

Grazia

126 573

59 634

59 434

164 128

89 344

89 194

Ekran TV

96 792

54 211

54 211

111 753

62 803

62 803

Kaczor Donald

40 308

20 235

20 235

42 079

25 097

25 097

Forum

35 667

16 528

16 528

40 029

17 757

17 757

Puls Medycyny

17 000

3 020

3 007

17 000

3 472

3 456

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: Pisma telewizyjne i poradnikowe na czele dwutygodników. Raport za I kwartał

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl