Pirat sprzedający lampę reklamuje Tablica.pl (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl (należącego do Grupy Allegro). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, MRM Worldwide, OTO film i Starcom.
Reklamy Tablica.pl pokazuje, że każdy ma w domu niepotrzebne rzeczy, które można sprzedać za pośrednictwem tego serwisu.
Pierwszy bohater kampanii, odkrywając to, zmienia się w pirata i sprzedaje lampę, której nie używa. Drugi spot trafi do emisji 23 września.
Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku Tablica.pl jako internetowego serwisu ogłoszeń lokalnych. Jest ona skierowana przede wszystkim do sprzedających.
W lipcu br. Tablica.pl zanotowała 5,71 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Akcja reklamowa od 16 września jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN7, Discovery), radiu (RMF FM, Radio ZET, Radio Kolor, Roxy FM, Radio Złote Przeboje), internecie oraz na outdoorze (citylihty, reklamy w przejściu podziemnym pod warszawską Rotundą). Potrwa do końca października.
Kreację kampanii przygotowała agencja McCann Warsaw, a za działania w internecie odpowiada agencja MRM Worldwide (obie należą do McCann Worldgroup). Spoty telewizyjne wyprodukowała firma OTO Film, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Tym samym McCann Worldgroup rozpoczyna obsługę reklamową Tablica.pl. Zlecenie to zdobyła w dwuetapowym przetargu rozstrzygniętym w sierpniu br. Nie informuje, na jak długo podpisała umowę z wydawcą serwisu.
Poprzednią dużą kampanię Tablica.pl - prowadzoną jesienią ub.r. z udziałem Pata i Mata, bohaterów bajki „Sąsiedzi” - przygotowała agencja Pride&Glory Interactive, obecnie działająca jako VML Poland (przeczytaj więcej o akcji i zobacz spot).
Dołącz do dyskusji: Pirat sprzedający lampę reklamuje Tablica.pl (wideo)
Spot słabiutki.