Piotr Pal odchodzi z Opcomu
Szef działu strategii agencji Opcom, Piotr Pal, z końcem stycznia żegna się z firmą. Za strategię w agencji odpowiada Anna Kiljan-Szydełko.
Z Opcomem Pal był związany od 2012 roku, zaczynał jako strategy planner. Poprzednio pracował w Pride&Glory Interactive, gdzie współtworzył projekty dla takich firm, jak m.in. Philips Polska, Grupa Żywiec, Budweiser Budvar, Diageo czy Intel. Doświadczenie zawodowe gromadził również w serwisach eGospodarka.pl i Senior.pl. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane.
To nie jedyna zmiana personalna w agencji Opcom. Na stanowisko szefa działu kreacji awansował Bartosz Jeleń, dotychczasowy group head agencji. Przejął obowiązki po Leszku Łuczynie, z którym decyzją zarządu zakończono współpracę.
- Zmiany są częścią, przyjętej pod koniec ubiegłego roku, strategii dywersyfikacji kompetencji agencji - informuje portal Wirtualnemedia.pl Patrycja Czak, PR manager Opcomu.
Dołącz do dyskusji: Piotr Pal odchodzi z Opcomu
raczej spowodowane utratą biznesu Skody...