Piotr Najsztub odchodzi
... z "Vivy!" do "Przekroju"
Piotr Najsztub, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego dwutygodnika "Viva!" został dyrektorem kreatywnym "Przekroju". Najsztuba zastąpił Jarosław Topolewski. Oba tytuły należą do wydawnictwa Edipresse Polska.
Przekrój" ma być pismem weekendowym o charakterze społeczno-kulturalnym. Nowa forma tygodnika ma wypełnić lukę jaką zostawiają "Wprost", "Polityka" i "Newsweek".
Obecnie średnia sprzedaż "Przekroju" wynosi ok. 90 tys. egzemplarzy. Wydawca chce zwiększyć nakład do 150 tys.
Od 25 lipca rozpocznie się kampania reklamowa "Przekroju" dla czytelników "Vivy!". Promocja będzie wspierana reklamą telewizyjną, przygotowaną przez duet kreatywny Majewski/Jagielski.
Dołącz do dyskusji: Piotr Najsztub odchodzi