SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Metz z Pendereckim, Dudziak i Rojkiem reklamują Stoart (wideo)

Związek Artystów Wykonawców Stoart rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową w związku ze zbliżającym się wyłonieniem jednej organizacji zbiorowego zarządzania opłatami dla muzyków. W akcji występuje dziennikarz Piotr Metz wspólnie z muzykami Krzysztofem Pendereckim, Urszulą Dudziak i Arturem Rojkiem.

Piotr Metz w reklamie StoartuPiotr Metz w reklamie Stoartu

W spocie dziennikarz muzyczny Piotr Metz (związany głównie z Polskim Radiem i współpracujący z „Wprost”) podkreśla, że artystom muzycznym należy zapewnić odpowiednie warunki do twórczości. Jako przykłady takich muzyków pokazani zostają Krzysztof Penderecki, Urszula Dudziak i Artur Rojek. Reklama podkreśla, że ze Stoartem jest związanych najwięcej (ponad 7,5 tys.) muzyków, a związek skutecznie dba o ich prawa i należne wynagrodzenia.

- Celem kampanii jest szersze uświadomienie użytkowników artystycznych wykonań (muzyki), że wnoszenie opłat do organizacji zbiorowego zarządzania jest korzystne zarówna dla nich (legalna muzyka odtwarzana w ich lokalach wpływa dodatnio na ich przychody), jak i dla artystów. Ponadto chodzi o dotarcie do jeszcze licznej grupy artystów muzyków i uświadomienie im, że nasze działania to pełna ochrona ich praw wykonawczych - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Włodzimierz Wiśniewski, dyrektor biura wykonawczego Stoartu.

Akcja jest związana ze zbliżającym się rozstrzygnięciem procedury wyłonienia przez ministra kultury i dziedzictwa narodowego jednej organizacji zbiorowego zarządzania uprawnionej do pobierania także w imieniu polskich artystów i wykonawców wynagrodzeń za korzystanie z ich wykonań w miejscach publicznych. Pod koniec maja grupa muzyków związanych ze Stoartem skierowała apel do minister Małgorzaty Omilanowskiej, żeby wybrano ten związek, jako największy i uważany za najbardziej wiarygodny.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kampania Stoartu jest prowadzona w radiu (Jedynka, Trójka, rozgłośnie Grupy Radiowej Agory) oraz internecie. - Prowadzimy rozmowy o ewentualnym wejściu do telewizji - zaznacza Włodzimierz Wiśniewski. Akcja potrwa do końca czerwca.

Kreacją kampanii zajął się Marek Knap, spot nakręcił Bartek Cichoński, produkcją zajęła się Agata Kościółek, a postprodukcją - Przemysław Niedźwiecki z EBH Polska. Media we własnym zakresie zaplanował i kupił Stoart.

Dołącz do dyskusji: Piotr Metz z Pendereckim, Dudziak i Rojkiem reklamują Stoart (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
henry
Pan Metz daje twarz zbyt wielu redakcjom. Co sugeruje ,że jest z nimi zwiazany tylko finansowo. dziwię się ich szefom, że dają kasę bez gwarancji lojalności. Amatorszczyzna. Korzysta tylko pan Metz. Finansowo, bo nawet nie wiem czy wizerunkowo.
odpowiedź
User
kix
Dla mnie wizerunek Metza dziala negatywnie. Kladzie na lopatki wszystko czego sie dotknie.
odpowiedź
User
mishka
Metz to człowiek złej sławy, jego udział w tej kampanii ma dokładnie odwrotny efekt do zamierzonego.
odpowiedź