Piotr Kupicha reklamuje Dębowe Tarasy (spot)
Ruszyła kampania reklamowa osiedla Dębowe Tarasy z udziałem Piotra Kupichy. Akcję przygotowała firma TriGranit we współpracy z agencją Plus Communication.
Piotr Kupicha, lider zespołu Feel, w kampanii reklamowej Dębowych Tarasów zachęca do zamieszkania na tym katowickim osiedlu. Celem akcji jest sprzedaż ostatnich kilkunastu mieszkań z drugiego etapu tej inwestycji. Kupicha jako mieszkaniec Dębowych Tarasów od dłuższego czasu wspiera je promocyjnie. Piosenkarz prowadzi m.in. specjalnego bloga (więcej).
Kampania Dębowych Tarasów z udziałem Piotra Kupichy jest prowadzona przede wszystkim w radiu (spoty i zapowiedzi audycji w Antyradiu, Chilli Zet i Radiu Złote Przeboje, promocja w programie „Letni Ostry Dyżur” Antyradia), natomiast w prasie (dodatki „Dom” do „Gazety Wyborczej” i „Newsweeka”) uzupełniają ją reklamy z hasłem „Last minute”.
Kreację kampanii przygotowała agencja Plus Communication, a zakupem mediów we własnym zakresie zajmuje się firma TriGranit zarządzająca osiedlem Dębowe Tarasy.
Dołącz do dyskusji: Piotr Kupicha reklamuje Dębowe Tarasy (spot)