Piotr Grabarczyk digital strategist team leaderem w MBridge
Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako digital strategist, obejmuje stanowisko team leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
Piotr Grabarczyk, jako digital strategist, do tej pory realizował swoje zadania w dwóch obszarach. Był odpowiedzialny za sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów agencji, dla których wraz z innymi działami MBridge tworzył rozbudowane i indywidualne oferty, odpowiadające celom biznesowym potencjalnych partnerów. Jednocześnie odpowiadał za upselling oraz projektowanie strategii digital, które łączą wiele kanałów marketingowych.
Kompetencje Piotra Grabarczyka w obu obszarach pozwoliły stworzyć w MBridge dział, który już na etapie ofertowania zapewnia klientom kompleksowe wsparcie i strategiczne podejście. Jednocześnie pomaga dbać o wyniki obecnych klientów i może proponować im nowe, skrojone na miarę ich potrzeb rozwiązania, które angażują m.in. SEO, performance marketing i analitykę.
Wraz z rozwojem agencji i wzrostem liczby klientów, Piotr Grabarczyk poszerza zakres swojej odpowiedzialności i obejmuje stanowisko team leadera. Nadal pozostaje odpowiedzialny za wyżej wymienione obszary, ale dodatkowo rozbudowuje także zespół, który pod jego skrzydłami będzie realizował zadania z zakresu strategii i sprzedaży. Obecnie zakończona została pierwsza rekrutacja i do działu dołączył Konrad Borkowski.
Piotr Grabarczyk zajmuje się digital marketingiem już od ponad 10 lat i posiada doświadczenie agencyjne. W przeszłości realizował różnorodne projekty dla klientów z wielu branż, a obecnie koncentruje się na strategicznym podejściu do marketingu.
Dołącz do dyskusji: Piotr Grabarczyk digital strategist team leaderem w MBridge